Туристички потенцијал Косовског Поморавља на 46. Међународном сајму туризма у Београду.
На штанду Канцеларије за Косово и Метохију, где се представља туристичка понуда наше јужне покрајине, општине Гњилане и Ново Брдо позвале су све посетиоце да открију и доживе раскош Косовског Поморавља.
Програм је започет интонирањем химне „Боже правде“, а посебан дух донели су наступи:
Аматерског позоришта Гњилане, које је кроз реч и звук кавала оживело дух региона Биначке Мораве и предања о светитељки Босиљки.
Културно-уметничког друштва „Ново Брдо“ (@kud_novobrdo), које је својом игром и песмом приказало богатство традиције овог краја.
Презентација производа
Ове године своје производе представили су:
Породична домаћинства „С1“ и „С2“ (Ново Брдо) – органска производња домаће хране и ликера.
Бобан Јанковић – домаћа ракија врхунског квалитета.
Виолета Јанковић – „Ђинђуве“ – ручно рађен накит и традиционални украси.
Манастир Драганац – производи манастирске економије.
Никола Марковић – производња и паковање лековитих чајева.
Божидар Васић – природни мед из срца Косовског Поморавља.
КУД „Ново Брдо“ – изложба народне ношње Новобрдске Криве Реке, тканих етно производа и сувенира.
Туристичка организација Гњилане – промоција туристичких потенцијала Косовског Поморавља.
Изјаве званичника
Заменик директора Канцеларије за КиМ Веселин Кочановић истакао је да је Косовско Поморавље не само историјски и духовни стожер, већ и простор богатих природних лепота, аутентичне гастрономије и топлог гостопримства.
Погледајте делић атмосфере са нашег штанда и придружите нам се у откривању лепота Косовског Поморавља!
#сајамтуризма #туризам #верскитуризам #beogradskisajam #sajamturizma #косовоиметохија #косовскопоморавље #ТуристичкаОрганизацијаГњилане #НовоБрдо #СрпскаТрадиција









