Туристички потенцијал Косовског Поморавља на 46. Међународном сајму туризма у Београду.

На штанду Канцеларије за Косово и Метохију, где се представља туристичка понуда наше јужне покрајине, општине Гњилане и Ново Брдо позвале су све посетиоце да открију и доживе раскош Косовског Поморавља.

Програм је започет интонирањем химне „Боже правде“, а посебан дух донели су наступи:

Аматерског позоришта Гњилане, које је кроз реч и звук кавала оживело дух региона Биначке Мораве и предања о светитељки Босиљки.

Културно-уметничког друштва „Ново Брдо“ (@kud_novobrdo), које је својом игром и песмом приказало богатство традиције овог краја.

Презентација производа

Ове године своје производе представили су:

Породична домаћинства „С1“ и „С2“ (Ново Брдо) – органска производња домаће хране и ликера.

Бобан Јанковић – домаћа ракија врхунског квалитета.

Виолета Јанковић – „Ђинђуве“ – ручно рађен накит и традиционални украси.

Манастир Драганац – производи манастирске економије.

Никола Марковић – производња и паковање лековитих чајева.

Божидар Васић – природни мед из срца Косовског Поморавља.

КУД „Ново Брдо“ – изложба народне ношње Новобрдске Криве Реке, тканих етно производа и сувенира.

Туристичка организација Гњилане – промоција туристичких потенцијала Косовског Поморавља.

Изјаве званичника

Заменик директора Канцеларије за КиМ Веселин Кочановић истакао је да је Косовско Поморавље не само историјски и духовни стожер, већ и простор богатих природних лепота, аутентичне гастрономије и топлог гостопримства.

Погледајте делић атмосфере са нашег штанда и придружите нам се у откривању лепота Косовског Поморавља!

#сајамтуризма #туризам #верскитуризам #beogradskisajam #sajamturizma #косовоиметохија #косовскопоморавље #ТуристичкаОрганизацијаГњилане #НовоБрдо #СрпскаТрадиција